نوشته شده توسط : غریبه

اخلاق مناسب و ارائه‌ی مشاوره بـه مشتریان از مهمترین خصوصیاتی اسـت کـه هر آرایشگری باید داشته باشد. افراد در هنگام مراجعه بـه آرایشگاه باید میزان صبر و نحوه‌ی برخورد آرایشگر با مشتری را در نظر بگیرند تا بتوانند بـه‌اسانی خواسته‌های خودرا با او در بین بگذارند. بی‌شک آرایشگر خوش‌اخلاق، مشتریان بیشتری هم دارد. شما را هیچوقت دستپاچه نمی‌کنند و به شما حتما وقت قبلی برای مشاوره رایگان می دهند . از آن ها بخواهید که با توجه به جنس و مدل موهایتان آرایشگر مناسب شما را معرفی کند و به شما وقت مشاوره دهد . جلسه یا احضار کارکنانتان و اطلاع یا تذکر دادنِ فلان مسئله به آن‌ها اکتفا کنید تعداد زیادی از سالن‌های زیبایی یا آرایشگاه‌های مردانه، علاوه بر آرایش و پیرایش، خدماتی مانند ماساژ و اپیلاسیون هم ارائه میدهند؛ بـه‌همین دلیل چنین سالن‌هایی نسبت بـه آرایشگاه‌های معمولی مبالغ بیشتری دریافت می کنند. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

سورپرایز جدید با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه


مردان از زنانی که مدام در حال خرید کردن هستند، خوششان نمی آید برخی از مردان حس حسادت خودرا بروز و برخی دیگر آن را پنهان می سازند . لازم است در مقابل همسرتان از مرد دیگری بیش از حد از مردی تعریف و تمجید نکنید و حس حسادت او را برانگیخته نکنید زیرا این حسادت عواقبی در پی خواهد داشت که برای شما خوشایند نیست.

توجه: مقالات و توصیه‌های "زیبامون" برگرفته از برترین و به‌روزترین منابع بین‌المللی هستند، اما به تمامی کاربران گرامی اکیدا توصیه می شود قبل از انجام موارد درمانی حتما با پزشک خود مشورت نمایند. اگر مدل موی دوست یا همکاری را مورد ستایش قرار می دهید حتماً از او نام و نشانی آرایشگاه و آرایشگرش را بپرسید. مطمئن شوید در صورت شلوغ بودن سالن توجه کافی به همه مشتریها میشود یا خیر .

این دو روش تفاوت‌های زیادی ندارند و تنها تفاوت‌ آنها در نوع قلم مورد استفاده است رنگ و مش تاثیر فوق العاده ای در جوان‌ تر نشان دادن خانم ‌ها و زیبایی چهره دارد. امروزه برای رنگ کردن مو از روش‌های مختلفی استفاده می ‌شود. سالن زیبایی,آرایشگاه زنانه,خانه عروس,آرایشگاه بانوان,آرایشگاه,سالن بهترین آرایشگاه غرب تهران زیبایی خانه عروس,سالن زیبایی در تهران,آرایشگاه خانه عروس

برحسب سن یا موقعیت کارکنانتان برخی از بازی‌های خنده‌دار سالنی را برای آن‌ها دو قاشق عسل را با یک روغن بادام مخلوط کنید و آن را روی پوست صورت ماساژ دهید. پس از بیست دقیقه صورت را با آب ولرم بشویید. ۱- صورت و گردن خود را به دقت بشویید تا کلیه چربی ها و مواد باقیمانده از آرایش قبلی از صورتتان پاک شوند.

خانمها باید بدانند بهترین آرایشگاه تهران که آرایش یک ماسک نیست، نوعی از هنر است و مهمتر از همه، نوعی از بیان است. آرایش کردن می تواند سرگرم کننده باشد چون شما با خلاقیت خود میتوانید سبک های جدیدی خلق کنید. شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد، البته اگر با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد، اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته رک و پوست کنده بگویم من نه صاحب فروشگاه لباس های نارنجی هستم و نه رژ لب های نارنجی/قهوه ای می فروشم. مقالات جذاب با موضوعات عالی و دارای آموزش می تواند برای شما مفید و کارآمد باشد.

با چه راه هایی می توان فر کردن مژه ها را به زیبایی برای مهمانی انجام داد؟ بهتر است بیش از حد از روغن استفاده نکنید چون پوست بسیار چرب می شود. یک لایه سبک ریمل مژه را بر روی مژه ها بزنید تا نگاهی بازتر و روشن تر داشته باشید.

ولی همیشه یادتان باشد سایه چشم را در هر حالتی محو کنید تا کمتر خودش را نشان دهد و حالت طبیعی تر پیدا کند. متخصصان زیبایی پیشنهاد می کنند؛ چنانچه در شرایطی قرار گرفتید که هیچ لوازم آرایشی همراهتان نیست بر اساس نوع پوست تان با یک دستمال صورت خود را تمیز کنید. برای انتخاب عینک آفتابی برای صورت های بیضی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

پنتاگون: ترامپ دستور شهادت قاسم سلیمانی را صادر کرده بود چگونه برای مهمانی مژه مصنوعی بگذاریم تا چشم ها جذاب تر نشان داده شود؟ عطر و ادکلن عطر زنانه ادکلن مردانه بادی اسپلش اسپری و مام زنانه اسپری و مام مردانه افترشیو
ادامه مطلب:
https://fatemehhabashi.com/the-best-beauty-salon-in-tehran/



:: برچسب‌ها: بهترین آرایشگاه غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

مهمترین مطلب درمورد خرید پیپ اصل و بهترین توتون پیپ شاید این باشد که بجز اصول اساسی و اولیه و بنیادین که آن هم در طول زمان دچار تغییراتی شده مانند اصول طراحی و ساخت پیپ که در سالهای اخیر دستخوش تغییراتی از جمله تغییرات سلیقه ای شده است ، مابقی مسایل مربوط به عالم پیپ و توتون از نظر شخص بنده ، بالای نود درصد ، بر اساس سلیقه و احساس میباشد !!! در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شاید بهترین و ساده ترین توصیه ای که درباره انتخاب و خرید اولین پیپ بتوان داشت این جمله است که از هر پیپی که خوشتان آمد،  همان را بخرید !!
اما قبل از گوش دادن و رعایت این توصیه در نظر گرفتن برخی نکات و ویژگی ها لازم و مفید فایده است .
اول از همه در هنگام خرید پیپ، تهیه ادوات پیپ همچون فندک زیپو و کبریت مخصوص،  ابزار و یا بیلچه ،  نخ تمیز کننده و ....  فراموش نشود .
حال به برخی نکات و اصطلاحات که در هنگام خرید پیپ باید در نظر گرفته شوند اشاره ای میکنیم 

پیپ

1-جنس پیپ :

بعنوان اولین پیپ سعی کنید پیپی از جنس برایر که رایج ترین و بهترین گزینه برای ساخت می باشد،  انتخاب کنید،  ماده ای که از هر لحاظ برای ساخت پیپ مناسب است مقاوم در برابر حرارت ،  کیفیت اسموک عالی،  قدرت جذب مناسب و ظاهری زیبا و فریبنده .
اگر چه پیپ از مواد دیگری مانند سفال،  میرشام ، فلز و حتی پرسلین و...  نیز ساخته می شود ولی در میان تمام این موارد ،  برایر گزینه برتر است .
بعنوان ارزانترین پیپ نیز می توان از پیپ کورن کاب نام برد که از ذرت طی مراحل خاصی تولید می شود اما به دلیل داشتن کاسه کوچک و طعم و مزه خاص این پیپ به عنوان گزینه ای برای اولین پیپ توصیه نمی شود .
استم اکثر پیپ های برایری معمولا از جنس ولکانیت و یا لوسیت ساخته می شوند البته مواد دیگری نیز استفاده می شود.
ولکانیت جنس نرم تری دارد و در دهان و در میان دندان ها حس راحتی بیشتری ایجاد می کند و معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
لوسیت دوام و مقاومت بیشتری در برابر اکسیداسیون از خود نشان می دهد .

2-فرم و اندازه پیپ :

برخی دوستان جویای این مطلب شده بودند که تفاوت بین فرم های خمیده و غیر خمیده straight در چیست و کدام بهتر است !؟
در پاسخ بایید عرض کنم که غیر از تفاوت آشکار ظاهری قابل مشاهده در این دو فرم , هر کدام معایب و مزایایی دارند .
در فرم غیر خمیده straight بدلیل مستقیم بودن مسیر هوایی از آتشگاه تا دهان اسموک لایت و سبک تری خواهیم داشت , معمولا بدلیل فرم و ساختار ظاهری وزن کمتری دارند و سبک تر هستند , در هنگام نگهداشتن در دهان فشار کمتری به دندان وارد میشود , بنابر همین موارد به توصیه اساتید فن پیپ های غیر خمیده انتخاب مناسب تری برای پایپرهای تازه کار میباشند .
اما ! به دلیل همین مستقیم بودن مسیر هوایی و عبور هوای بیشتر و راحتر تر اگر صبر و تامل و آرامش در حین اسموک رعایت نشود احتمال گرم شدن کاسه پیپ بیشتر است و مطلب بعدی اینکه به همین دلیل اگر توتون مصرفی مرطوب و یا شیره دار باشد , خب طبیعتا باید منتظر ایجاد شیره در حین کشیدن پیپ باشید و شیره ایجاد شده به دلیل مستقیم بودن مسیر هوایی به راحتی به دهان منتقل خواهد شد .
در مورد پیپ های خمیده Bent باید عرض کنم که :
اولا شکل ظاهری این نوع پیپ ها حس نوستالژیک در بین افراد ایجاد میکند و بیشتر افراد , پیپ را با این فرم و ظاهر در ذهن به خاطر می آورند . گذشته از این موضوع باید اشاره کرد که به دلیل انحنای موجود در این فرم پیپ , مسیر جریان هوا طولانی تر شده و در نتیجه اسموک خنک تری خواهیم داشت بخصوص در مدل های چرچ , هر چه مسیر عبور هوا طولانی تر باشد , اسموک خنک تر میشود اما همین افزایش مسیر هوا خود مستلزم ایجاد فشار بیشتر در دهان برای کام گرفتن میشود بعلاوه باعث افزایش وزن پیپ نیز میگردد , همچنین به خاطر ساختمان ظاهری پیپ شاید مجبور شوید زمان بیشتری را برای پیدا کردن پیپ مناسبی که با استایل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد و به اصطلاح در دستتان بنشیند , صرف کنید .
مزیت این فرم در منتقل نشدن شیره ایجاد شده به دهان پایپر است.
مخصوصا با سیستمهای ابداعی و انحصاری که توسط سازندگان پیپ در ساخت پیپ ها انجام میگیرد مانند سیستم انحصاری بربیا در قسمت استم و سیستم انحصاری پترسون , که همگی سعی بر داشتن هر چه بیشتر اسموکی خنک تر , خشک تر و لایت و سبکتری دارند ..

پیپ

3-قیمت پیپ  :

پیپ در کشور ما معمولا از حدود 100 هزار تومان شروع شده و تا چند میلیون ادامه پیدا می کند.
پیشنهاد میکنم برای اولین پیپ از گران قیمت ها شروع نکنید تا اگر بنا به دلایلی از ادامه پیپ کشیدن منصرف شدین فشار مالی زیادی به شما وارد نشود.
همچنین از خرید پیپ های فیک و چینی موجود در بازار نیز خودداری کنید که جزء ضرر به سلامتی و همینطور جیب شما چیزی بهمراه نخواهد داشت.
توصیه میکنم به فروشگاه مراجعه کنید و از گفتن این موضوع که شما در پیپ کشیدن تازه کار هستین ابایی نداشته باشین،  در هر صورت فروشنده دیر یا زود متوجه این موضوع خواهد شد ولی با بیان تازه کار بودن فروشنده می تواند طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی شما قرار دهد و چه بسا توصیه های ارزشمندی برای شروع کار داشته باشد .

4 -فیلتر پیپ :

یکی از اساسی ترین موارد در هنگام پیپ کشیدن داخل ندادن دود حاصل از سوختن توتون  به ریه هاست بهمین دلیل به عقیده خیلی ها وجود فیلتر امری غیر ضروری است ،  به عقیده این گروه یکی از معایب وجود سیستم فیلترینگ در صورت رعایت نکردن نظافت مرتب و منظم تاثیر بر روی طعم و مزه و کیفیت اسموک به دلیل وجود آلودگی در سیستم فیلترینگ است .
اگر چه در بسیاری از نقاط دنیا بخصوص اروپای مرکزی استفاده از پیپ های فیلتر دار 9 میلی متری رایج و مرسوم است .

انواع توتون پیپ ساموئل گاویت:

شرکت ساموئل گاویت در سال ۱۷۹۲ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ سال است که در زمینه تولید توتون پیپ مرغوب و توتون اسنیف در حال فعالیت است. شاید یکی از نامدارترین و قدیمیترین برند های تولید توتون پیپ در جهان باشد.
استفاده از موارد اولیه مرغوب، اسانس هایی با پایه طبیعی و فارق از افزودنی های شیمیایی آن را به یکی از برترین برندهای تولید کننده در این صنعت تبدیل کرده است. شاید جمله " هنوز آنقدر پولدار نشده ام که کالای ارزان بخرم"را واقعا در طرز تفکر این شرکت انگلیسی بشود یافت! شاید جالب باشد بدانید که شرکتی با این قدمت و سابقه هنوز در تولیدات خود از روش های سنتی و گاها دستی استفاده می کند و برخی از ماشین آلات آنها متعلق به همان ۲۰۰ سال پیش است. !

سوال این است چرا؟

شاید بتوان اولین برندهای تولید پیپ را هنوز در انگلستان جست، در زمانی که پیپ و پیپ کشیدن در ابتدای راه خود بود. پیپ کشیدن همیشه طبقه خاصی از جامعه را شامل شده و هنوز هم بسیاری افراد پیپ کش را کمی خاص تر می بینند.
شرکت ساموئل گاویت هنوز هم مشاور بلیندینگ بسیاری از شرکت های اروپایی و امریکایی است و کمتر نمایشگاه معتبری را می توان جست که استند این کمپانی خالی باشد.
در ذیل به توضیح انواع توتون پیپ این شرکت خواهیم پرداخت.

توتون فول ویرجینیا فلیک (FullVirginiaFlake1):

این توتون فلیک ۱۰۰% ویرجینیاست. ویرجینیا توتون شیرینی به حساب می آید و رنگ آن زرد روشن است. در دو مرحله بلیندینگ و هولدینگ کمی رنگ آن تیره تر شده و برای دوستداران توتون شیرین انتخاب مناسبی است. طعم آن شیرین و سنگینی آن متوسط است.
هنر طراحی و ساخت پیپ ایرانی تا سال ۲۰۱۵ رویایی بیش برای ایرانیان نبود! ماه اکتبر ۲۰۱۵ بود که تیم مدیریت انجمن پیپ ایران و مجموعه پاسارگاد تاباک طراحی های خاص استاد رحیمی (mastro rahimi ) و‌ ترکیب رینگ نقره و حتی مینا کاری توجه سازندگان پیپ جهانی و حتی سندیکاهای پیپ سازی ایتالیا و فرانسه را به خود جلب کرد. با چند سال تلاش و کار گروهی از اولین ست شش تایی پیپ طراحی و ساخت رونمایی شد و نام‌ برند پاسارگادتاباک در دنیا به عنوان اولین سازنده پیپ ایرانی مطرح شد و صفحات اینستاگرام و سایت و فیسبوک این مجموعه مورد توجه برند های معتبر سازنده ایتالیایی شد و بازدید هایی توسط صاحبان برند و مطرح جهان و مخصوصا ایتالیایی ها از محل فروشگاه انجام شد و استاندارد های فروشگاه و شرایط یک اسموک شاپ واقعی مورد تایید این عزیزان همچون آقای بوتزی صاحب برند پیپ بربیا قرار گرفت
تا ماه اکتبر ۲۰۱۸ پاسارگادتاباک بعد از گذشت سه سال از شروع به طراحی و ساخت اولین پیپ در ایران۴۲۰ پیپ تماما دست ساز با برایر و متریال ایتالیایی را با هنر ایرانی به نمایش گذاشته است.
مجموعه پاسارگادتاباک و کافه آرتین با شعار کار گروهی و به عنوان اولین اسموک شاپ و اولین انجمن پیپ ایران و اولین طراح و سازنده پیپ ایران و اولین بیوکس کار حرفه ای پیپ مرشام و تنها مرکز نگهداری اصولی سیگاربرگ در ایران
منبع : www.pasargadtabac.net                     
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره "٠٩٣٥٢٢٠٠٠٧٧" تماس حاصل فرمائید.
كانال انجمن پاسارگاد تاباک : pasargadtabaccafeartin@

پیپ

 

 



:: برچسب‌ها: اطلاعاتی در مورد پیپ , بهترین توتون پیپ ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

معرفی سیستم ایستادرز نوژان:

سازه های مدرن و طرح های پیچیده و خاص معماری که در سال های اخیر در طراحی فرودگاه ها، ورزشگاه ها، ایستگاه های قطار و ... به چشم میخورد، نیاز به پوشش یکپارچه و منعطف که قابلیت قوس پذیری داشته باشد را ایجاد کرده است.
پوشش یکپارچه ایستادرز نوژان (کلزیپ، ایستادرز، زیپ پانل، زیپ تک، آرک زیپ، کالزیپ، بمو، سقف بدون درز، سقف یکپارچه) باقابلیت تولید واجرای سقف های با طول های بلند (بدون محدودیت در طول) به صورت یکپارچه و با قابلیت بالای فرم پذیری، امکان پوشش سقف های مختلف با اشکال پیچیده را فراهم کرده است. با استفاده از این سیستم می توان پوشش های خاص با اشکال هندسی استوانه ای، کروی، مخروطی و ... را به صورت کاملاً آب بند اجرا نمود.
پوشش ایستادرز نوژان (فلکس زیپ-  FlexZip) یک پوشش کامل و سبک است که علاوه بر فرم زیبایی که به سقف می بخشد دارای عایق حرارتی و رطوبتی نیز می باشد.

ویژگی های سیستم ایستادرز نوژان:

١- ١٠٠٪ آب بند
2- قابليت پوشش انواع طرح هاى هندسى (استوانه اى، كروى، مخروطى، s-curved و ...)
3- داراى قابليت توليد و اجراى سقف هاى با طول بلند به صورت يكپارچه
4- پوشش نهايي بدون استفاده از پيچ و پرچ
5- تنوع در رنگ
6- طول عمر بالا
7- سرعت در اجرا
8- کاهش هزینه نگهداری سالیانه
9- مقاوم در برابر خوردگى
10- مقاوم در برابر بارهاى وارد بر ساختمان
11- سبك
12- قابل اجرا بر روى انواع سازه ها (فلزى، اسپيس فريم، بتنى و ...)
13- قابل اجرا بر روى سقف هاى قديمى و آسيب ديده بدون نياز به تخريب و يا جمع آورى سقف قديمى
لایه های پوشش سقف ایستادرز نوژان-کلزیپ
1-پروفیل ایستادرز نوژان (فلکس زیپ-FlexZip)
2-عایق حرارتی (پشم سنگ)
3-امگا اسپیسر گالوانیزه
4-پایه نگهدارنده آلومینیومی به همراه پد عایق حرارتی از جنس PVC
5-عایق رطوبتی
6-لایه زیرین از ورق ذوزنقه ای
7-پرلین
8-تیر اصلی
ورق لایه زیرین:
لایه زیرین در سیستم زیپ پانل علاوه بر ایجاد بستری مناسب جهت تردد بر روی سقف و سهولت در اجرای لایه های دیگر پوشش، جهت نگه داشتن عایق های حرارتی و رطوبتی استفاده و نصب می شود.
لایه زیرین می تواند از دو نوع گالوانیزه و آلومینیوم به صورت بی رنگ یا رنگی مورد استفاده قرار گیرد.
2- عایق رطوبتی (فویل عرقگیر- Vapour Barrier):
جهت جلوگیری از تعریق داخلی سقف بر روی ورق ذوزنقه ای لایه زیرین به صورت سرتاسری پهن و نصب می شود.
این لایه به صورت رول می باشد که متشکل است از فویل آلومینیوم، پلی استر و پلی اتیلن.
3- امگا اسپیسر:
امگا اسپیسر از جنس گالوانیزه و به ضخامت 25/1 میلی متر جهت نشیمن کلیپس آلومینیومی و انتقال بار به پرلین استفاده می شود. فواصل امگاها بستگی به نوع پروژه و بار برف و باد متغیر می باشد.
4-کلیپس آلومینیومی به همراه پد عایق حرارتی از جنس pvc:
با توجه به آنکه در سیستم ایستادرز نوژان ورق آلومینیومی کلزیپ لایه نهایی بدون استفاده از پیچ و یا پرچ نصب می شود، کلیپس تکیه گاه این لایه می باشد. کلیپس آلومینیومی به همراه پایه کلیپس (پد عایق حرارتی) در فواصل مناسب (عرض ورق لایه نهایی که در حدود 40 سانتی متر می باشد) بر روی امگاها نصب می شوند و بار وارده بر روی سقف از طریق این پایه ها به امگا و پرلین انتقال می یابد.
کلیپس آلومینیومی با ارتفاع های متغیر  8، 10، 12، 14، 16 و 18سانتی متر موجود می باشد که جهت پوشش های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.
پد عایق حرارتی کلیپس (پایه کلیپس) جهت جلوگیری از اتصال کوتاه بین کلیپس آلومینیومی و امگای گالوانیزه وجلوگیری از سولفاته شدن، زیر تمامی کلیپس ها نصب می شود. پایه کلیپس های نوژان با ارتفاع 5/0 و 5/1 سانتی متر موجود می باشد.
5-عایق حرارتی پشم سنگ:
در فاصله ایجاد شده بین امگا و کلیپس ها و زیر ورق لایه نهایی، عایق حرارتی پشم سنگ استفاده می شود که دانسیته و ضخامت آن با توجه به محل اجرا و کاربری پروژه محاسبه و اجرا می گردد.
6-ورق آلومینیومی ایستادرز نوژان  
این لایه که پوشاننده نهایی این سیستم و جلوه بخش پوششش نمایان سقف زیپ تک می باشد از جنس ورق آلومینیوم به ضخامت 9/0 و یا 1 میلی متر می باشد. تولید این لایه در محل پروژه به وسیله دستگاه رول فرمینگ انجام می شود. در نتیجه امکان تولید آن بدون محدودیت در طول تا 150 متر را امکان پذیر می سازد.
ورق آلومینیوم لایه نهایی ایستادرز نوژان (فلکس زیپ- FlexZip) با فرم U شکل که دو سر آن به صورت کام و زبانه می باشد، بدون استفاده از پیچ و پرچ بر روی پایه های نگهدارنده (کلیپس آلومینیومی) کتار یکدیگر نصب می گردند که در ابتدا به وسیله دستگاه زیپ  دستی کنار یکدیگر نگه داشته می شوند و سپس در پایان پوشش به وسیله دستگاه زیپ اتوماتیک کنار هم نصب می گردند.
عدم استفاده از پیچ و پرچ در نصب لایه نهایی این پوشش باعث می شود ورق های ایستادرز بتوانند در اثر انبساط و انقباض ناشی از تغییرات دمایی در طول روز و شب کنار یکدیگر حرکت ناچیز خود را بر روی کلیپس ها داشته باشند و آب بندی خود را حفظ کنند.
روش تولید ورق آلومینیومی سقف کلزیپ:
کویل خام آلومینیوم با عرض سفارشی در محل پروژه داخل دستگاه رول فرمینگ که داخل کانتینر و قابل حمل به محل پروژه است گذاشته و کویل خام توسط غلطک هایی که در دستگاه موجود است نهایتا به فرم نهایی مطابق شکل تولید می شود.
عملیات کرو ورق آلومینیومی سقف زیپ پانل:
در صورتیکه پوشش مورد نظر به صورت قوسدار (بخشی از استوانه، کره، بیضوی و ...) باشد و نیازبه کرو داشته باشد لازم است دستگاه کروینگ را با شعاع قوس مورد نیاز تنظیم نمود و  ورق ایستادرز تولید شده را با آن شعاع، کرو نمود.
در شعاع های  بالا ، با توجه به خاصیت ارتجاعی ورق آلومینیوم با وزن خود بر روی قوس به راحتی فرم گرفته و نصب می شود و نیازی به کرو کردن ندارد.

سیستم آبروی سقف ایستادرز:

پوشش سقف ایستادرز نوژان به دلیل نحوه تولید و نصب 100% آب بند می باشد. بنابراین رواناب ناشی از بارش بر روی سقف ایستادرز که مستقیم به سمت آّبروها هدایت می شود نیز باید به روشی 100% آب بند به سمت رایزرها هدایت و به بیرون از ساختمان انتقال یابد.
لذا جهت محقق شدن این مهم، لازم است آبرو (Gutter) نیز کاملاً اصولی تامین و تعبیه شود. در نوژان، ابتدا محاسبات مربوط به آبرو به چندین روش انجام می شود و به این ترتیب ابعاد آبروی مورد نیاز به دست می آید.
آبروهای سیستم کلزیپ به صورت تکجداره و یا دوجداره تولید و نصب می شوند. اگر آبرو با فضای داخل ساختمان در ارتباط باشد به صورت دوجداره و در غیر اینصورت به صورت تکجداره مورد استفاده قرار می گیرد. بین لایه های آبروی دوجداره عایق حرارتی پشم سنگ قرار می گیرد.
با توجه به شرایط محیطی پروژه و یا نوع کاربری، آبروهای سیستم زیپ پانل از جنس گالوانیزه و یا آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرند.
با توجه به محدودیت در تولید طول آبرو، نیاز به اتصال طولی آبرو می باشد که این مسئله می تواند نقطه ضعف آبروها محسوب شود. جهت حل این مشکل با توجه به ضرایب انبساط طولی آلومینیوم و گالوانیزه در فواصل مناسب از درز انبساط آبرو (Expansion Joint) استفاده می شود.
در این صورت دراثر انبساط و انقباض ناشی از سرما و گرما در طی روز و شب، آبروها از محل اتصال جدا نمی شوند و آبروها نیز مانند سقف، ایمن و مناسب به جهت نفوذپذیری آب خواهند بود.
خروجی آبرو نیز متناسب با جنس آّبرو و با توجه به محاسبات صورت گرفته تعبیه و اجرا می شود.

آدرس: تهران، فردوس غرب، شقایق جنوبی، کوچه بیست و یکم شرقی، ساختمان اداری ارکیده، طبقه پنجم واحد 509
تلفن : 44945247 و 44945241
فاکس:  44942857
موبایل:09123013168
سایت :www.nojan-co.com 
اینستاگرام :nojan.std
آدرس ایمیل:  daneshnojan@gmail.com


:: برچسب‌ها: سقف بدون‌ درز آلومینیومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اگر دنبال کننده سری وبلاگ های ما بوده اید متوجه این موضوع شده اید که در سری مقالات آموزشی و معرفی مجموعه های آموزش سری مقالات جدیدی در حوزه اطلاعات فن آوری و تکنولوژی را برای شما مخاطبان عزیز خودمان منتشر کرده ایم در این مقاله هم قصد داریم در مورد یک فریمورک بسیار پرطرفدار بنام ری اکت(react js) با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

ری‌اکت (react js)

ری‌اکت  یک کتابخانه متن‌باز جاوااسکریپت برای ساخت رابط‌های کاربری و اجزای(Component) صفحات وب است.این کتابخانه توسط فیس‌بوک و جامعه ‌ای از توسعه ‌دهندگان و شرکت‌ها به صورت انفرادی توسعه و نگه‌ داری می‌شوند. براساس آنالیزهای جاوااسکریپت سرویس Libescore، ری ‌اکت در حال حاضر در سایت‌های نت ‌فلیکس، Imgur، بلیچر رپورت، فیدلی، ایر بی ‌ان‌ بی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل بهینه بودن ری ‌اکت برای دریافت اطلاعاتی که با سرعت تغییر می‌کنند، میتوان از آن برای توسعه برنامه تک ‌صفحه‌ای(SPA) یا برنامه ‌های موبایل استفاده کرد. هرچند دریافت اطلاعات، ابتدایی ترین بخش در یک صفحهٔ وب است و برنامه‌های پیچیده  ری ‌اکت معمولا به کتابخانه‌ های اضافه ‌ای برای مدیریت وضعیت (state management)، مسیریابی (URL mapping)، و اتصال به رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) نیاز دارند. ری ‌اکت و ری ‌اکت نیتیو(React Native) از جمله پروژه‌های متن‌باز شرکت فیس‌بوک هستند که در صدر محبوب‌ترین پروژه‌های وبگاه گیت‌هاب قرار دارند.

تاریخچه ری‌اکت

ری ‌اکت توسط جردن واک، یک مهندس نرم ‌افزار در فیس‌ بوک، ساخته شده‌است. او از XHP که یک چارچوب فریم‌ ورک HTML برای PHP است، تأثیر گرفته ‌است. اولین نسخه ‌ای که او در سال ۲۰۱۱ توسعه داد در بخش اخبار فیس‌ بوک و بعد ها در سال ۲۰۱۲ در سرویس اینستاگرام  مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۲۰۱۳ در جریان کنفرانس آمریکا JSConf این کتابخانه متن ‌باز اعلام شد.ReactNative، که امکان توسعه برنامه‌ های مبتنی بر Android, IOS و UWP را با React فراهم می کند، در فوریه ۲۰۱۵ در React.js Conf فیسبوک معرفی شد و در مارس ۲۰۱۵ به صورت رایگان عرضه شد.در ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ فیسبوک اعلام کرد React Fiber، یک الگوریتم اصلی جدید React library برای ایجاد رابط کاربری است. React Fiber پایه و اساس هرگونه پیشرفتهای آینده و ویژگیهای چارچوب React خواهد بود.

همانطور که گفته شد این فریمورک در عصر حاضر طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است و در بازار ایران هم طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است و دلیل آن هم این است که بیشتر کسب و کارها به سمت برنامه های تحت پلتفرم جاوا می باشد و همین دلیل هم باعث گردیده که تعداد زیادی از کسانی که در این حوزه فعالیت داشته به آموزش react روی بیاورند و آزمون ها و کلاس های آموزشی بسیاری را در ارتباط با این موضوع برگزار کنند در ایران تعداد این مجموعه های آموزشی محدود است و تعداد آن ها شاید بسیار کم باشد که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت میکنند برای همین هم در این مقاله قصد دارم یک مجموعه آموزشی را به شما معرفی کنم که به صورت حرفه ایی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی react کرده و دارای مدرسان کارآزموده ایی در این زمینه هست در ادامه با ما همراه باشید

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش ری اکت در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر متلب را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید

 

 



:: برچسب‌ها: تاریخچه ری‌اکت , مکتب خونه , آموزش react , ری‌اکت (react js) , ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بعضی از سایت هایی که در زمینه فروش رپورتاژ آگهی فعالیت دارند همزمان امکان خرید بک لینک هم دارند.  وبسایت هایی که در زمینه موزیک , تور های خارجه , کنسرت ها , و سایت های غیر قانونی فعالیت دارند قبل از ثبت سفارش این رسانه با پشتیبانی تماس حاصل فرمایند.

برای انقلاب علیه صنایع سوخت فسیلی بازاریابی محتوا مهمترین بخش تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ ورزشی : ورزش ۳ همین امروز با پکیج فوق العاده فعلی رپورتاژ انبوه مجموعه شیک رنک به ارتقا ماهیت و جایگاه کسب کار اینترنتی خود در کلمات تخصصی سایت خود بطور کاملا طبیعی بدون هیچگونه ریسک منفی بپردازید .

اگر بخواهید ما رپورتاژ را برایتان می نویسیم تا یک رپورتاژ خوب و بهینه شده داشته باشید که در سایت های منتشر کننده قرار دهید، بهینه برای سئو و حرفه ای در بازاریابی رقابتی با کلاهِ سفیداستاندارد سازی برای رقابت و ماندگاری بزرگ‌ترین مشکل هم اطلاعات ناصحیح و دور از واقعیتی‌ست که در فضای مجازی وجود دارد و توسط اشخاصی با اطلاعات نادقیق جمع‌آوری شده‌اند.

رپورتاژ ۴ خبری دائمی و با کیفیت تعیین خط گرندپری مکزیک ۲۰۱۹؛ پول پوزیشن مکس وشتاپن بهتر است قبل از شروع تبلیغات اینترنتی شناخت بهتری نسبت به سایتهای خبری مختلف پیدا کنید .

مشاورین ما یه پلن درست و حسابی برای کسب و کار شما می چینن و شما همون اول کار با نتیجه نهایی روبرو می شین. هر خانواده در طول سال چندين‌بار قبض برق منزل خود را پرداخت می‌كند؛ اما روش محاسبه‌ی هزینه‌ی برق سؤالی رایج است. اپلیکیشن «همراه کارت» در‌این‌باره توضیح می‌دهد.

همچنین طبق بررسی های انجام شده، برندهایی که از پکیج رپورتاژ ویرلن استفاده کرده اند بازخورد بهتری دریافت کرده اند. بورسیه بنیاد روتری ژاپن برای مقاطع لیسانس,فوق لیسانس و دکترا در سرویسهای رپورتاژ تمامی بک لینکها بصورت فالو قرار میگیرند. ترتیب نمایش تبلیغات متنی به صورت نزولی بوده و لینک های جدید در پایین لیست قرار میگیرند و امکان تغییر اختیاری ترتیب لینک وجود ندارد.

من مشتریان دارم که به طور ماهیانه از من رپورتاژ آگهی تهیه میکنند سایت های خیلی معتبر ایرانی که شاید نخوان اسمشون رو ببرم. اما جالبهه که اینها از کلمات طولانی به لینک ها استفاده میکنند و اینکه همیشه یه لینک به سایت خارجی و دو لینک به سایت خودشون در رپورتاژ هاشون هستش. شما مقاله مورد نظر خود را به آنها ارایه میدهید و در بخش هایی از آن برای سایت خود لینک سازی میکنید.

رسانه ها موجب گردیده است تا تبلیغات و یا هرگونه حضور در اینترنت تاثیر خرید رپورتاژ آگهی دو سناریوی مجزا دارد. یا برای لینک سازی انجام میشود و یا برای معرفی محصول و تبلیغات. اگر برای تبلیغات باشد معمولا سایت هایی را هدف قرار میدهیم که بازدیدکننده بیشتری دارند ولی اگر با هدف سئو باشد سایت هایی را هدف گذاری میکنیم که از نظر محتوایی به سایت ما نزدیک هستند و اعتبار دامنه بالایی دارند. این مورد برای سایت های فروشگاهی و شرکتی تفاوتی نمیکند. خانه های چوبی در برابر امواج مضر الکترومغناطیس به داخل خانه عایق می‌باشند.

منبع نوشته:

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

تعرفه رپورتاژ آگهی چقدر است؟

کمپین رپورتاژ آگهی معتبر و تاثیرات آن در سئو



:: برچسب‌ها: آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از محصولاتی که در حوزه کسب و کارهای اینترنتی طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است محصولات مذهبی و سنتی است شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که به فکر خرید یکی از این دست از محصولات افتاده باشید در اینترنت و نتایج جست و جو سایت های بسیار زیادی وجود دارد که به صورت تخصصی به عرضه این دست از محصولات پرداخته اند ما در این مقاله قصد داریم یکی از این سایت های معتبر را به شما معرفی کنیم پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

همانطور که گفتیم محصولات مذهبی و سنتی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور طرفداران و خریداران بسیاری را دارد و افراد زیادی سمت خرید این دست از محصولات از طریق اینترنت مراجعه می کنند در این بین چند اصل اساسی برای تامل ما در خرید وجود دارد یکی از آن ها کیفیت کالایی است که ما قصد خرید آن را داریم کیفیت در خرید باعث به جای ماندن خاطره ایی فراموش نشدنی می شود که برای بسیاری از کاربران رکن اصلی یک خرید مطمعن و قابل اعتماد است به عنوان مثال شما قصد خرید سجاده فرش را دارید خب برای خرید چنین دست از محصولات اولین نکته مهم کیفیت آن و زیبایی است که فکر ما را به خود مشغول می کند

محصولاتی از این دست را فروشگاه های اینترنتی بسیاری برای عرضه موجود دارند ولی در این بین ایجاد حس اعتماد در خریدار کاری بسیار دشوار است فرش سجاده ای و دیگر محصولات از این دست برای خریداران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای هر خریداری جای تامل در خرید را به وجود می آورد خرید فرش سجاده ای هم شاید برای شما هم کاری سخت باشد ولی ما برای شما پیشنهادی آماده کرده ایم که شاید شگفت زده شوید

برای هر خریداری بسیار خوشحال کنندست که از تولید کننده مستقیم خرید خود را انجان دهد به چند دلیل این امر برای هر خریداری مهم و مسرت بخش است یکی از این دلایل خرید به قیمت مناسب است و یکی دیگر از آن دلایل خرید کالای با کیفیت است که برای هر خریداری مهم و حائز اهمیت می باشد ما در این مقاله قصد داریم شرکتی را به شما معرفی کنیم که هم تولید کننده برتری است و هم عرضه محصولات خود را به روش های مختلفی انجام می دهد و برای هر مخاطبی این خرید را آسان کرده است

 

شرکت فرش سجاده ای پاریس یکی از فعالان این عرصه می باشد این کارخانه در شهر کاشان واقع گردیده و دارای پرسنلی مجرب در جهت تولید انواع فرش های سجاده ای و کالاهایی از این دست می باشد این شرکت در عرصه های گوناگون این صنعت فعالیت درخشانی داشته است و خریداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است یکی دیگر از فعالیت های حرفه ای این شرکت تولید و عرضه فرش سجاده ای مساجد می باشد که در کنار دیگر فعالیت های خود حرفی را برای گفتن دارد شرکت فرش سجاده ای پاریس به دلیل تولیدات با کیفیت عالی در سراسر جهان شناخته شده است و انواع سفارشات شمارا پذیرا می باشد شما هم کافیست با مراجعه به وبسایت فرش سجاده ای پاریس از محصولات و نمونه کارهای این مجموعه دیدن فرمایید و با مراجعه به بخش تماس با ما شماره و آدرس های کارخانه و فروشگاه های مجاز آن را مشاهده کنید



:: برچسب‌ها: سجاده فرش , فرش سجاده ای , فرش سجاده ای مساجد , وبسایت فرش سجاده ای پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

جفری پرستون بیزوس (زادهٔ ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۶۴) کارآفرین، نیکوکار و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینهٔ اینترنت، و مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون است. آمازون بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان است. او با بنیان‌گذاری وبگاه «آمازون دات‌کام»، نقش کلیدی در زمینهٔ رشد و ارتقای تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است. بیزوس در اوت ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید. او در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد. در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸، ارزش خالص دارایی‌های او ۱۱۸٫۷ میلیارد دلار برآورد شد. همچنین گفته شده‌است که در مسیر تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد در تاریخ معاصر است.

زندگی بیزوس

جف بیزوس در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۶۴ در آلبوکرکی، نیو مکزیکو متولد شد. مادر او هنگام تولدش نوجوان بود. زندگی پدرش تد جورگنسن اهل شیکاگو و مالک دوچرخه فروشی و مادر او بیش از یک سال دوام نداشت و زمانی که جف نوزاد بود، آن‌ها از هم طلاق گرفتند. مادر جف در حالی که جف ۵ سال بیشتر نداشت برای رهایی از بی‌خانمانی با یک مهاجر کوبایی که برای تحصیل به آمریکا مهاجرت کرده بود به نام میگل «مایک» بیزوس ازدواج کرد. مایک بیزوس مدت کوتاهی پس از ازدواج جف جورگنسن را به فرزندخواندگی پذیرفت و نام خانوادگی او را به بیزوس تغییر داد. پدرخواندهٔ جف بعد از پایان تحصیل در شرکتی به نام اکسون به عنوان مهندس شروع به کار کرد.

به دنبال کوچ خانواده به میامی جف نیز دوران جوانی خود را در این ایالت سپری کرد. پس از این بود که جف وارد دانشگاه شده و شروع به مطالعهٔ فیزیک کرد، ولی بلافاصله به رشتهٔ مورد علاقهٔ خود، یعنی علوم کامپیوتر و مهندسی برق در دانشگاه پرینستون وارد شد و سرانجام و در سال ۱۹۸۶ به عنوان دانشجوی ممتاز از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

جف پس از اتمام تحصیلاتش در چندین شرکت شروع به کار کرد، شرکت فیتل یکی از این شرکت‌ها بود که بر روی پیاده‌سازی شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کرد و بعد از ان وارد شرکت کامپیوتری SHAW شد. در این دوران بود که ایده‌ای در ذهن وی شکل گرفت و هم‌زمان با آن توجهش به رشد بی‌نظیر شبکهٔ جهانی وب معطوف شد. او در کمال تعجب دید که رشد استفاده از اینترنت در سال ۱۹۹۴ نسبت به سال قبل ۲۳ برابر شده‌است.

از همین‌جا بود که جف ایدهٔ خود، یعنی ایجاد یک فروشگاه از راه دور را رسمی‌کرده و شروع به تحقیق در زمینهٔ شرکت‌هایی کرد که کالاهایشان را از طریق پست و از راه دور ارسال می‌کردند. جف فهرستی از ۲۰ شرکت برتر در این زمینه تهیه کرد، تقریباً تمام کالاهای مدنظر جف از طریق این شرکت‌ها فروخته می‌شد، اما وی متوجه شد که هیچ‌یک از این شرکت‌ها به فروش کتاب نمی‌پردازند. این مسئله تنها یک دلیل داشت و آن عدم تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از عناوین کتاب‌ها بود، زیرا عناوین کتاب‌ها بسیار متنوع بودند و تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از آن‌ها نیازمند یک هزینهٔ سنگین و تهیهٔ یک کاتالوگ چند هزار صفحه‌ای بود. روال کار این شرکت‌ها در آن دوران به این گونه بود که اقدام به تهیهٔ یک کاتالوگ از محصولاتشان می‌کردند و ان را برای مشتری ارسال می‌کردند، مشتری نیز بعد از دریافت کاتالوگ و انتخاب کالا، ان را سفارش می‌داد.

شکل‌گیری آمازون

جف ایدهٔ خود را با شبکهٔ جهانی وب توأم ساخته و به فکر ساخت یک وب سایت برای معرفی عناوین کتاب‌ها کرد. مزایای این وب سایت نیز کاملاً وی را توجیه کرده بود:

عدم نیاز به تهیهٔ کاتالوگ فیزیکی

کاهش شدید هزینه‌ها

افزایش سرعت در عملیات خرید

امکان تغییر روزانهٔ کاتالوگ و…

اما در کنار تمام این مزایا یک خطر بزرگ جف را تهدید می‌کرد و آن سرمایه‌گذاری بر روی یک چیز جدید، مبهم و غیرقابل اعتماد به نام اینترنت بود که تا آن زمان همهٔ مردم آن را یک وسیلهٔ تفریحی و ارتباط جمعی می‌دانستند. او شروع به مطالعه و تحقیق در زمینهٔ تجارت کتاب کرد و حتی در همایش سالانهٔ کتاب فروشان شرکت کرد.

بعدها وی در گفتگو با مجلهٔ تایم گفت: «به خود می‌بالیدم از این که ریسک بزرگی می‌کردم که هیچ‌کس حاضر به انجام آن نبود، تمام پایهٔ کار را روی چیز جدیدی به نام اینترنت می‌گذاشتم که معاملهٔ خطر ناکی بود.» بزرگترین ریسک جف بیزوس از زمانی اتفاق افتاد که مادر و پدرخواندهٔ وی از ایدهٔ او پشتیبانی کرده و تمام درآمد و پس‌انداز خود را که برای دوران بازنشستگی ذخیره کرده بودند به دست جف سپردند تا شاهد عمل جسورانهٔ وی باشند. البته بعدها پاداش کارشان را گرفتند و میلیاردر شدند.

جف نام Abracadabra به معنی ورد و طلسم (چیزی معادل «اجی مجی لا ترجی») را برای سایت برگزید، اما دوستانش او را متقاعد ساختند که این نام مناسبی نیست و سرانجام نام amazon.com را برگزیدند. رود آمازون نام بزرگترین رود جهان است و جف نیز باور داشت که سایت کوچکش روزی به بزرگترین کتابخانهٔ جهان بدل خواهد شد.

جف بیزوس در تعاونی برای رباتیک در سال ۲۰۰۵

تأسیس و رشد روزافزون آمازون

جف بیزوس برای آغاز رؤیای خود به همراه نامزد خود به سیاتل، واشینگتن نقل مکان کردند و در سال ۱۹۹۴ شرکت آمازون را تأسیس کردند و بلا فاصله یک برنامه‌نویس حرفه‌ای به نام کافان را تشویق کردند تا در شرکت استخدام شود. یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۵ اولین نسخه از وب سایت آمازون روی شبکهٔ اینترنت قرار گرفت و از تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۹۵ آمازون رسماً کار خود را آغاز کرد.

طولی نکشید که توجه اکثر رسانه‌ها به سایت آمازون و ایدهٔ آن‌ها که در آن سال‌ها عجیب به نظر می‌رسید آغاز شد و همین امر تا حدود زیادی باعث استقبال مردم از آمازون شد. جف می‌گوید: از همان ابتدای کار مشخص بود که رشد خواهیم کرد. با شروع کار آمازون، جف و همکارانش پیوسته در تلاش بودند تا این سایت را با مشتریان وفق داده و همهٔ نیازهای آنان را برآورده کنند. آن‌ها ابتدا ایدهٔ خرید با یک کلیک را پیاده‌سازی کردند و سپس بخش نظرات خریداران را راه‌اندازی نمودند.

در سال ۱۹۹۷ فروش سهام آمازون از طریق سایت راه اندازی شد و در پی آن کار آمازون به چند کشور دیگر از جمله کانادا، ژاپن، انگلستان و فرانسه گسترش یافت. تأکید جف همواره بر روی برآورده ساختن همهٔ نیازها و سلایق مشتریان بود و بدین ترتیب فروش کتاب هرروز با استقبال بیشتری روبرو می‌شد. مشتریان کم‌کم شروع به ارسال ایمیل‌هایی کردند که در آن درخواست اقلام بیشتری از جمله سی دی و لوازم خانگی از آمازون داشتند. جف نیز بلافاصله دست به کار شده و اقلام بیشتری را به فروشگاه اضافه کرد و بدین ترتیب روزبه روز به وسعت آمازون اضافه می‌شد.

به گزارش بلومبرگ، صبح روز ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۷ با افزایش ارزش سهام کمپانی آمازون، جف بیزوس بنیان‌گذار این شرکت با پشت سر گذاشتن بیل گیتس، به جایگاه ثروتمندترین شخص دنیا رسید.

راه حل ها برای رهایی از بحران

در سال ۲۰۰۰ شرکت آمازون مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر تحت تأثیر حباب دات کام قرار گرفت. در این بحران ارزش شرکت‌های کوچک اینترنتی که در زمان کوتاهی به غول‌های اینترنت تبدیل شده بودند، ناگهان سقوط کرد. در این سال قیمت سهام آمازون افت شدیدی کرد و ۱۰۶دلار در دسامبر ۱۹۹۹ به ۴۱ دلار در سپتامبر ۲۰۰۰ رسید. آمازون نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده بود و ۱۳۰۰ نفر از کارمندان شرکت را کم کرد و کالاهایی که فروش کمی داشتند و سودآور هم نبودند را حذف کرده و شروع به بستن قراردادهایی برای خدمات بهتر به مشتریان و تسهیل حمل کالا کرد. در پی این اقدامات نه تنها آمازون و جف شکست نخوردند، بلکه در سال ۲۰۰۳ درآمد خالص آمازون به ۷۳٫۲ میلیون دلار رسید.

 

در سال ۲۰۰۸ مجلهٔ فوربس اعلام کرد، درآمد بیزوس به ۸٫۲ میلیارد دلار رسیده و او در رتبه ۱۱۰ ثروتمندترین مرد جهان ایستاده است. ثروت او در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۵۸.۴ میلیارد دلار رسید.

منبع: ویکی پدیا



:: برچسب‌ها: زندگی بیزوس , شکل‌گیری آمازون , تأسیس و رشد روزافزون آمازون , راه حل ها برای رهایی از بحران , ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

ما در وبلاگ های خود قصد داریم سری مقالاتی از دسته سلامتی و تندرستی را برای شما منتشر کنیم در این مقاله قصد داریم در مورد یک داروی گیاهی که شاید همه شما اسم آن را شنیده باشید با شما صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

در قدیم بیماری های بسیاری وجود داشته که درمان های بسیار ساده و سالمی را داشته اند این راه های درمانی از طریق طب سنتی و مصرف داروهای گیاهی و طبیعی امکان پذیر بوده است و غیر از جنبه درمانی این داروها جنبه سلامتی بدن و خون را برای فرد همراه داشته اسطوخودوس یکی از داروهای گیاهی بسیار مفید برای درمان بیماری های بسیاری همچون سرماخوردگی های شدید و آنفولانزا تجویز میشده در ادامه قصد داریم در مورد خواص اسطوخودوس با شما صحبت کنیم

اسطوخودوس

یا اسطوقدوس، سرده‌ای مشتمل از ۲۵ تا ۳۰ گونهٔ مختلف از دسته گیاهان گلدار و از خانوادهٔ نعناعیان است. اسطوخودوس گل‌های کوچک خوشه‌ای آبی یا قرمز سیر تا بنفش دارد و ارتفاعش در حدود ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر است. برگش شبیه برگ صعتر و از آن درازتر و باریکتر است. ساقه‌اش واحد و باریک و بی‌شاخ و در قد کمتر از شبری است. قبهٔ آن متراکم از اجزاء شبیه به جو، بی‌تخم و مایل به سرخی، تندطعم و با اندک تلخی است.اسانس اسطوخودوس دارای اثر مهارکننده بر روی باکتری‌های بیماری زای مورد مطالعه می‌باشد.

این گیاه یکی از خوشبوترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود که در مناطق مختلفی از ایران، هند، چین، انگلیس و کانادا به صورت خودرو رشد می‌کند. این گیاه علاوه بر آنکه به عنوان یک گیاه دارویی پرخاصیت در طب سنتی ایران و طب سنتی کشورهای چین و هند مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان یک خوراکی مفید در سبد غذایی بسیاری از خانواده‌های آسیایی و اروپایی وجود دارد.

خواص اسطوخودوس

همانطور که گفتیم اسطوخودوس یک گیاه بسیار خوشبو برای درمان بسیاری از بیماری ها و از رشد باکتری ها جلوگیری می کند این داروی گیاهی برای بیماری های عفونی همچون سرماخوردگی و آنفولانزا داروی بسیار قوی می باشد خواص اسطوخودوس برای سرماخوردگی بسیار زیاد است و از پیشرفت این بیماری و بیماری هایی از این دست به خوبی جلوگیری می کند این گیاه در گذشته و عصر حاضر توسط پزشکان و طبیبان تجویز می شود و برای درمان بیماری های دیگری همچون درمان جوش و آکنه صورت،درمان شپش سر،درمان شوره سر و برای اموری همچون لاغری و کاهش وزن،معده و دستگاه گوارش،فشار خون و قلب،بی خوابی و استرس و اضطراب بسیار مفید و سفارش شده است لازم بذکر است عصاره این گیاه بصورت روغن در دسترس است و برای پوست و مو بسیار مفید است

جالب است بدانید یکی از کشورهایی که این گیاه بصورت خودرو در آن می روید ایران است ولی متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی و تولید مقاله در این زمینه اطلاعات کمی از آن در دسترس عموم می باشد در ادامه این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که مقالات پزشکی و سلامتی زیادی را در زمینه های مختلف در خود جای داده است

اکسیر طب

همانطور که گفتیم در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که مقالات بسیاری در این زمینه در خود جای داده است اکسیر طب یکی از سایت های پزشکی بسیار پرطرفدار است که مقالات جامع پزشکی بسیاری در آن برای مطالعه مخاطبان موجود است شما در این سایت می توانید موارد زیادی در مورد طب سنتی،حجامت و خواص دمنوش ها را مطالعه کنید تمام این مقالات از منابع قنی پزشکی داخلی و خارجی جمع آوری شده است و برای شما مخاطبان در دسترس قرار داده شده این سایت دارای دسته های بسیاری است که برای سهولت شما کاربران عزیز دردسترس قرار گرفته است در این سایت علاوه بر مقالات پزشکی مقالاتی در مورد بیماری های مختلف و راه درمان آن ها برای شما در دسترس است که با مطالعه آن ها می توانید موارد بسیار کاربردی را بیاموزید و در مقابل بیماری های مختلف راه درمان آن ها را بیاموزید و به کار گیرید اکسیرطب با هدف تولید محتوای آموزشی درمانی و ارائه خدمات طبی در سال ۱۳۹۸ فعالیت جدی خود را آغاز کرده تمام مقالات این وبسایت به دست پزشکین با تجربه تالیف می شود و همگی موثق میباشد.این مجموعه با اعضای تیم 6 نفره بصورت مدام بر روی برند اکسیرطب فعالیت میکنند و در پلتفرم های مختلف آنلاین، خدماتی از جمله محتوای طبی، ویدئو های آموزشی، مشاوره و ویزیت پزشک، فروش محصولات گیاهی و…. ارائه میدهد.



:: برچسب‌ها: اسطوخودوس , خواص اسطوخودوس , خواص اسطوخودوس برای سرماخوردگی , اکسیر طب ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

زبان فرانسه یکی از زبان هایی است که برخی زبان آموزان آن را بسیار دشوار برای یادگیری می دانند. برای مثال ممکن است که شما در نوشتن به این زبان دشواری بیشتری نسبت به صحبت کردن داشته باشید یا بر عکس.

به منظور یادگیری زبان فرانسه دوره های آموزشی که با کلیک بر این قسمت می توانید انتخاب کنید می تواند توانایی های شما در مکالمه، خواندن، گوش دادن و نوشتن را بیشتر کند. ممکن است علت اینکه تا کنون پس از مطالعه و تلاش نتوانسته اید این زبان را بیاموزید به موارد گوناگونی بستگی داشته باشد.

شاید شما آن را به تمام دلایل اشتباه یاد می گیرید. یادگیری یک زبان خارجی زمان ناچیزی را می طلبد. اگر به شدت ایده ندارید، حتی شروع نکنید. اگر می خواهید آن را بیاموزید فقط به نظر می رسد "جالب" یا "سرگرم کننده" یا به دلیل اینکه معلم یا دوست یا همکار و غیره به شما گفته اند که این کار را انجام دهید، کافی نیست. اگر انگیزه واقعی و هدفی ندارید که چرا آن را یاد می گیرید، صادقانه بگوییم ما آن را توصیه نمی کنیم.

برخی از اهداف عبارتند از شما می خواهید به کشور خارجی حرکت کنید، می خواهید در یک شرکت خارجی شغلی بدست آورید، می خواهید در یک کشور خارجی تحصیل کنید، می خواهید بتوانید با دوستان خود از راه دور صحبت کنید. خویشاوندان یا دوستان نزدیک که به این زبان صحبت می کنند، برای گذراندن یک امتحان خاص و یا ورود به یک دوره خاص و غیره به آن احتیاج دارید.

همچنین واقعا کمک می کند بدون مهلت مشخص شما فقط می توانستید آن را نیمه کاره انجام دهید و بگذارید چندین دهه بماند بدون اینکه پیشرفت زیادی داشته باشید. ممکن است که شما طرز فکر درست ندارید. یادگیری یک زبان خارجی اول و مهمتر از همه  طرز فکر درست نیاز دارد. من نمی توانم تاکید کنم که این مسئله چقدر مهم است، زیرا اگر شما طرز فکر درستی نداشته باشید مهم نیست که چه مقدار هزینه یا زمان صرف کنید، به احتمال زیاد موفق نخواهید شد.

در حال حاضر بسیاری از افراد وقت آزاد خود را صرف خواندن کتاب های آموزشی و مسائل مربوط به توسعه شخصی می کنند، زیرا در این زمینه علاقه مند هستند.  از صرف فقط چند دقیقه صحبت کردن با شخصی، معمولا می توانید بگویید که آیا آن ها در یادگیری زبان فرانسه موفق خواهند شد یا قطعنامه سال نو یا هر چیز دیگری را انجام می دهند یا نه و پاسخ به احتمال زیاد "نیست" و این دلیل نمی شود به توانایی آن ها اما طرز فکر آن ها بستگی دارد.

قوانین اساسی تلفظ را در نظر بگیرید. تلفظ فرانسوی می تواند برای مبتدیان گیج کننده باشد. اول از همه، این زبان صداهایی دارد که به حروف زبان انگلیسی نشان داده نمی شوند. علاوه بر این، پر از پیچیدگی هایی مانند صداهای متعدد برای یک حرف و استثنائات بی شماری است که اساسا همه قوانین دارند. الگوهای تلفظ باید به صورت جداگانه آموخته شود. در اینجا مختصری از قوانین کلی تلفظ برای کمک به شما در شروع یادگیری زبان فرانسه را بیان می کنیم.

یکی از بارزترین خصوصیات این است که همه مصوت ها در یک کلمه نیاز به تلفظ دارند، در حالی که در انگلیسی تمایل است که صداهای خاصی را مانند برخی کلمات کامل بیان نگردد. بخشی از جذابیت فرانسوی ها در استرس آن است. بر خلاف انگلیسی که در آن استرس ممکن است روی هر هجا قرار داشته باشد، به زبان فرانسه همیشه در آخرین هجا تلفظ شده است. همانطور که خودتان فرانسه را می آموزید، توصیه می شود که یک درس جداگانه در مورد استرس هجایی فرانسوی بگیرید. اما اگر برای درک تلفظ فرانسوی به کمک بیشتری نیاز دارید، همیشه می توانید یک معلم واجد شرایط را پیدا کنید تا این قانون را برای شما توضیح دهد.

ترکیبی از حروف منجر به صداهای مختلف می شود. بسیاری از آن ها معادل انگلیسی خود را دارند. بنابراین اگر اصوات و تلفظ ها آنقدر سخت باشد که بتوانید مهارت داشته باشید بیان کنید، چگونه می توانید زبان فرانسه را به تنهایی یاد بگیرید؟ بهترین راه برای یافتن یک راهنمای جامع در مورد ترکیب حرف و اصوات برای خواندن و سپس به خاطر سپردن قوانین است. استفاده از این روش های یادگیری زبان روشی جالب برای کامل کردن تلفظ شما است.

واژگان خود را با یادگیری کلمات و اصطلاحات اساسی فعال کنید. بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه به صورت مرحله به مرحله شروع کار با کلمات اساسی، عبارات و اعداد است. مبتدیان معمولا تمرین با کلماتی را شروع می کنند که به آن ها در دیدار با افراد، پرسیدن سوالات اساسی و معرفی خود کمک می کند. می توانید یادگیری زبان فرانسه را با این عبارات مفید شروع کنید. لیست ضمایر اساسی، اسم ها و افعال را تهیه کنید.

ساخت واژگان فرانسوی شما با کلمات اساسی شروع می شود. یادگیری آن ها به شما امکان می دهد تا در مورد افراد، مکان ها و چیزهای اطراف خود صحبت کنید. نمی دانید چگونه سریع فرانسوی را یاد بگیرید؟ بهترین روش در اینجا طبقه بندی اسامی بر اساس موضوع و ایجاد لیست های هدفمند است. به این ترتیب شما می توانید یک موضوع را بطور همزمان بپوشانید، که یک روش اثبات و موثر در یادگیری کلمات جدید است. به عنوان مثال، می توانید با یادگیری ضمایر شروع کنید.

به عدد های فرانسوی توجه کنید. در سفر به فرانسه به آن ها برای خرید، مبادله پول و حمل و نقل نیاز خواهید داشت. یادگیری افعال و اسم های اساسی همیشه ایده خوبی است، زیرا می توانید شروع به استفاده از آن ها کنید و بدین ترتیب پیشروی خود را بی درنگ به زبان غوطه ور کنید.



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، زندگی تمام افراد را دستخوش تغییر کرده است. این تغییر و تحولات موجب شکل‌گیری و پیشرفت کسب‌وکارهای نوپا چون سفارش اینترنتی غذا شده است. سایت‌های سفارش آنلاین غذا به حدی در میان مردم محبوب شده‌اند که حتی مجموعه‌های غذایی مختلف، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز در این سامانه وارد می‌شوند.

ایلنا؛ ترافیک سنگین شهری، جذابیت رفتن به رستوران را در بین خانواده‌ها کم‌رنگ کرده است. به همین دلیل اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که فارغ از هر گونه ترافیک و آلودگی و بدون دغدغه پیدا کردن جای پارک در اطراف رستوران‌ها، غذای خود را از طریق سفارش آنلاین غذا در منزل دریافت و میل کنند.

نکته قابل توجه در مورد سفارش اینترنتی غذا، فراگیر شدن استفاده از این سایت‌ها در تمام شهرهای ایران است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم که درمورد این استارتاپ بومی و مزایای آن برای رستوران‌ها و مشتریان صحبت کنیم.

سیرشید با ارائه سرویس‌ها و ویژگی‌های متنوع، زندگی را ساده‌تر کرده است. سفارش آنلاین غذا تنها با چند کلیک امکان‌پذیر شده است. سیرشید با امکان پذیر کردن سفارش آنلاین غذا در کرج، جنبه‌های جدیدی به زندگی شهری اضافه کرده است.

مدت‌ هاست دورانی که تلفن را برمی‌داشتیم و از رستوران‌ها سفارش می‌دادیم، به پایان رسیده است. مدت‌ها است که دیگر نیازی نیست وقتی خسته از کار و دانشگاه به خانه باز می‌گردیم، دوباره لباس بپوشیم و تا سر خیابان برویم و از رستوران و فست فود غذا بخریم.

سیرشید برای سفارش آنلاین غذا

با دانلود اپلیکیشن سیرشید به طیف وسیعی از رستوران ها ، فست فودها و غذاها دسترسی خواهید داشت. رستوران‌های گوناگون با منوهای کامل و متنوع و قیمت‌های متفاوت در دسترس شما هستند تا با خیالی آسوده، هرچه که هوس کرده‌اید را اینترنتی سفارش دهید. تصویر غذاها و توضیح کوتاهی از آن‌ها در منو قرار گرفته است تا با دیدی دقیق سفارش دهید. مشتریان پیشین رستوران به غذاها و رستوران امتیاز داده‌اند و شما می توانید با مشاهده نظرات آن‌ها در مورد انتخاب غذا تصمیم بگیرید. هر ذائقه ای که داشته باشید، رستوران موردنظر خود را در سیرشید خواهید یافت.

"سیرشید زندگی را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است."

تخفیف های استثنایی در سیرشید

هرگاه که اپلیکیشن سیرشید را باز کنید، با پیشنهادات جذابی روبرو خواهید شد. تخفیف روی رستوران‌های مختلف، تخفیف روی غذاهای متقاوت، تخفیف روی رستوران‌های مناطق مختلف یا شهرهای گوناگون ایران و کوپن‌ها از جمله این پیشنهادات هستند.

پشتیبانی سیرشید همواره همراه شما است

ارائه سرویس‌ سفارش آنلاین غذا، لازمه پشتیبانی قوی است. اگر به مشکلی برخوردید، با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید. سرویس پشتیبانی پس از تماس شما، اطلاعات و شرح مشکل شما را ثبت می کند. این مشکل پیگیری می‌شود و اقداماتی مانند کم کردن امتیاز رستوران و دلجویی از مشتری صورت می گیرد.

مزایای سفارش اینترنتی غذا با سیرشید:

  • سفارش غذا، راحت و سریع
  • منوی بروز، کامل و عکس دار فست فودها و رستوران ها
  • امکان مقایسه قیمت
  • امکان بررسی کیفیت از طریق نظرات کاربران
  • افزایش گزینه های انتخابی
  • پشتیبانی قوی و امکان اطلاع از روند تحویل سفارش
  • عدم نیاز به آدرس دهی
  • روش پرداخت آسان
  • تحویل غذا در سریع ترین زمان ممکن

 

ضرورت سیستم سفارش آنلاین غذا برای رستوران‌ها

امروزه به دلیل رقابت روزافزون کسب‌وکارها، دیگر حاشیه سود امن برای تمام صاحبان صنایع یک تهدید تلقی می‌شود. برای افزایش سود و وفادار کردن مشتریان به رستوران خود باید تنوع و کیفیت بالا را جزو اصول اساسی کار خود قرار دهید. درواقع مشتریان هر روز در معرض تعداد زیادی تبلیغات برای تجربه رستوران‌های جدید و تست طعم‌های جدید و لذیذ هستند. به همین دلیل اگر نتوانید نظر و اعتماد مشتریان را به سمت رستوران خود جذب کنید، مطمئناً سهم بازار و کسب‌وکار خود را از دست خواهید داد.

رستوران‌داران برای موفقیت در صنعت غذا باید به ارائه هر چه بهتر برای کسب رضایت مشتریان بپردازند. در غیر این صورت دیر یا زود، موقعیت خود را در حرفه رستوران‌داری از دست خواهند داد. راه‌اندازی یک سیستم سفارش اینترنتی غذا برای رستوران، نظر و رضایت مشتریانی را که دوست دارند به صورت اینترنتی سفارش دهند را جلب خواهید کرد.

سیستم سفارش آنلاین غذا با حذف کردن امور تکراری و زمان‌بر، موجب جلوگیری از اتلاف انرژی و به خصوص کسب سود بیشتر برای رستوران‌داران می‌شود. این اپلیکیشن سفارش اینترنتی غذا برای بسیاری از افراد که رغبتی برای تماس در ساعات شلوغ رستوران را ندارند بسیار سودمند خواهد بود. چون شخص بدون نیاز به تماس با رستوران، با ورود به اپلیکیشن به‌راحتی تمام غذاها را می‌بیند و غذای موردعلاقه خود را سفارش می‌دهد.

 

سفارش آنلاین غذا در کرج

اکثر رستوران‌ها و فست فودهای شهر کرج نیز سرویس سفارش آنلاین غذا را ارائه می‌دهند. سفارش آنلاین غذا در کرج و تهران به‌صورت تفکیک نوع رستوران‌ها و وعده‌های غذایی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید رستوران‌ها و فست فودهای موردنظر خود را با استفاده از اپلیکیشن سیرشید به راحتی انتخاب کنید و غذای موردعلاقه خود را سفارش دهید.

تنوع رستوران‌ها و فست فودهایی که با سامانه سیرشید همکاری می‌کنند بسیار زیاد است. پس شما می‌توانید با توجه به هر نوع سلیقه‌ای در انتخاب غذا صرفاً با چند کلیک ساده در اپلیکیشن سیرشید، سفارش اینترنتی غذای خود را انجام دهید.

 

منبع: ایلنا



:: برچسب‌ها: سیرشید، تغییر در سبک زندگی , سیرشید برای سفارش آنلاین غذا , دانلود اپلیکیشن سیرشید ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()